ردیفنام محصولتعدادافزودنکاستنقیمت (تومان)حذف
جمع کل خرید 0
پرداخت ×

ممبر سی تی

ممبر سی تی .ارسال ممبر تلگرام

آیا تلگرام فیلتر می شود !؟

? رییس مرکز ملی فضای مجازی در مراسم افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات با اشاره به تاکید رهبری بر راه‌اندازی شبکه ملی گفته: «انتظار داریم طی مدت یک سال آینده پیام رسان‌های داخلی جایگزین نرم‌افزارهای پیام رسان‌ خارجی شوند»
که این گفته‌ها احتمال فیلترینگ تلگرام را بیش از پیش تقویت می‌کند و برخی صاحب‌نظران قبل از انتخابات ریاست جمهوری (۴ ماه دیگر) را زمان احتمالی فیلترینگ می‌دانند و برخی معتقدند که دولت فعلی، برای حفظ آراء خود در انتخابات، تمام تلاشش را می‌کند تا فیلتر شدن تلگرام را تا بعد از انتخابات به تعویق بیندازد.

? تلگرام برای سیستم عامل پوشیدنی اندروید (مانند ساعت‌های اندرویدی) یک آپدیت اساسی منتشر کرد که امکان پاسخ متنی/صوتی به پیام‌ها، ایجاد گروه و … را فراهم کرده است! که این امر فاصله تکنولوژیک تلگرام را با دیگر پیام‌رسانها بیشتر می‌کند.

? برنامه «محله گل و بلبل» بر اساس امار صداوسیما، پرمخاطب ترین برنامه کودک و نوجوان است. بر اساس نظرسنجی برگزار شده در این برنامه، ۴۱درصد کودکان زیر ۱۰سال به فضای مجازی دسترسی دارند! که این موضوع لزوم توجه بیشتر به کودکان و آموزش آنها برای محفوظ ماندن از خطرات آن را متذکر می‌سازد.

 

 

گردآوری : https://t.me/tg_ir



با کمال میل آماده شنیدن نظرات شما هستیم: